bettinstyle

Általános Szerződési Feltételek

(hatályos 2020. július 1.-től)

A jelen általános szerződési feltételek („ászf”) a www.bettinstyle.hu weboldalon a Kava-Craft Kft. (továbbiakban, mint Vállalkozó) által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, a nevezett vállalkozó és a vásárlók közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A www.bettinstyle.hu weboldalon keresztül a jelen ászf-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni.

CÉGADATOK

Cégnév: Kava-Craft Kft.

Székhely: 9024 Győr Cuha u.40. Fsz. 4.

Adószám: 32087709-1-08

Cégjegyzékszám: 08-09-035004

A cég képviselőjének neve: Kavalecz Tibor

A Bettinstyle képviselője: Kavaleczné Kotesz Beáta ökodesigner

Telefon: 06-70/363-6500

Email cím: info@bettinstyle.hu

Ügyfélszolgálat: 06-70/363-6500, koteszbeata@gmail.com

VÁSÁRLÁS A WEBSHOPBÓL

Termékismertető

A Bettinstyle ékszerek öko design ékszerek, amelyek újrahasznosított alapanyagból – kávékapszulából készülnek. Ékszerszerelékként antiallergén nemesacélt használunk. Egyes kollekcióknál használt díszítő elemek esztétikai szempontból változatosak és különböző anyagúak pl .: üveg, textil, fém. Weboldalunkon a mindenkori készletünknek megfelelő termékeket tüntetjük fel.

Vásárlás menete, megrendelés

Válassza ki a webshop kínálatából a megfelelő terméket és tegye be a kosárba. A megfelelő termékek kiválasztását követően, amennyiben nem kíván további terméket a kosárba tenni, válassza a kosár tartalmának véglegesítését. Ezt követően szükséges kitöltetni a megrendelést. A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés a Vállalkozó és a vevő között a vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ászf szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelést pontosan töltsék ki. A „Pénztár” oldalon a megrendelés véglegesítése előtt a weboldal felkínálja a megrendelés ellenőrzésének/módosításának a lehetőségét. Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el a megrendelésüket a véglegesítést megelőzően.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a Bettinstyle ékszerek egyedi, kézzel gyártott kézműves termékek. Ezek alapján, amennyiben egyfajta termékből több is készül, úgy nincs garantálva, hogy azok teljes mértékben azonosak egymással. Kicsi, nem feltűnő eltérés lehet két, azonos tervek alapján készített termék között. Emiatt, a webshopban szereplő fotón látható termék kismértékben, nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során az Ön részére megküldésre kerülő terméktől. Kérjük, hogy megrendelését ennek figyelembevételével küldje meg a részünkre. A kismértékű eltérések nem jelentik a vállalkozásunk nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.

Vállalkozásunk a termékek értékesítésére vonatkozó ajánlatához addig van kötve, amíg egy adott termék fellelhető a webshopban, a weboldalon elérhető. A termékek fotóit a vonatkozó megrendelések kézhezvételét követően levesszük a honlapról. A honlapon meg nem található termékre megrendelést nem lehet leadni. A megrendelés kézhezvételét 48 órán belül e-mail-ben visszaigazoljuk a megrendelésben feltüntetett e-mail címre küldött elektronikus levélben. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén. Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg e-mail címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor e-mailben tájékoztatjuk a vevőt a teljesítésről, azaz a termékek fuvarozónak való átadásáról. Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb e-mailben értesítjük.

Amennyiben a vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért a vállalkozásunk nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesítjük az érintett vevőt erről a tényről és felszólítjuk, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a vevő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség: banki átutalás esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.
Amennyiben felszólításunkra a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben vállalkozásunk nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé.

A megrendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a www.bettinstyle.hu webcímen. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

A jelen ászf alapján megkötött szerződések nyelve a magyar.

A megrendeléseket a teljesítést, azaz a megrendelt termékek postára vagy fuvarozónak történő adását követő 30 napig tároljuk az esetleges panaszok intézése végett. A 30 nap elteltével a megrendeléseket és a bennük rögzített személyes adatokat töröljük a nyilvántartásunkból. Erre nézve lásd még az Adatvédelmi szabályzatban foglaltakat.

Termékek ára, a vásárlás költségei

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendők. A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) bruttó árak, amelynek nincs ÁFA vonzata.

A termékek árán kívül szállítási díjat kell még a vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget. A szállítási díj Magyarországon belül a Magyar Posta Zrt.  és a vállalkozásunkkal szerződött fuvarozó cég (GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.) mindenkor hatályos csomagszállítási díjszabásához igazodik. Az Európából megrendelt termék(ek)et is a Magyar Posta Zrt.-vel küldjük el. Vállalkozásunk a postára adás ill. a futárnak való átadás határidejéért vállal felelősséget. A postára adást, ill. a futárnak való átadást követően a Magyar Posta Zrt. a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért felelősséget mi nem vállalunk.

Mindezek alapján a jelen ászf hatálybalépésének napján a szállítási díjak a következők

Magyar Posta által, banki átutalással-előre fizetéssel, elsőbbségivel:

  • 0-4.990 Ft – 800 Ft/csomag

  • 5.000-9.999 Ft – 700 Ft/csomag

  • 15.000,-Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

GLS által, banki átutalással előre fizetéssel:

  • 0-4999 Ft – 2.000 Ft/csomag

  • 5.000-9.999 Ft – 1.800 Ft/csomag

  • 10.000-14.999 – 1.600 Ft/csomag

  • 15.000,-Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

     

GLS által, Utánvéttel:

  • 0-4999 Ft – 2.300 Ft/csomag

  • 5.000-9.999 Ft – 2.100 Ft/csomag

  • 10.000-14.999 Ft – 1.900 Ft/csomag

  • 15.000,-Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

     

A szállítási díjak a fuvarozó(k) díjszabásának a módosulása esetén változhatnak, melyet minden esetben a jelen ászf-ben közzéteszünk.

A megrendelt termékek árát banki utalással, illetve utánvéttel lehet kifizetni. A fizetés módját a „Pénztár” oldal „Fizetési mód” menüpontja alatt kell kiválasztani.

Amennyiben banki fizetést választott a vevő a megrendelésben és a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre, úgy a Vállalkozó szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát a Vállalkozó elektronikusan küldi meg a vevő részére.

Szállítási feltételek

A megrendelést követően, ha bankon keresztül történik a fizetés, akkor a megrendelt termék(ek) árának vevő általi kifizetését és a Vállalkozó részére történő jóváírását követő 5 munkanapon belül feladjuk postán, ill. átadjuk a megrendelt termékeket a futárnak. Ha a megrendelésben a vevő az utánvétes fizetést választotta, akkor a megrendelés beérkezését követő 5 munkanapon belül kerülnek a termékek a postára, ill. a futárnak átadásra. A megrendelt termékeket a termékek sértetlenségét megőrző csomagolásban – egyedi készítésű ékszerpapíron, párnás borítékba téve – indítjuk útjára.

A postán rendelt termék(ek)et a Magyar Posta házhoz szállítja, ill. értesítést hagy, ha nem tudják átvenni. Ha átvételre nem került sor, akkor az „értesítés küldemény átvételéről” szelvénnyel a megadott postán (lakócímhez legközelebbi) nyitvatartási időben 10 napon belül a vevő átveheti. A Vállalkozó a postára adás határidejéért vállal felelősséget. A kiszállítás a Magyar Posta saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg. Ez általában 1-2 munkanapon belül megtörténik.

A futárral rendelt termék(ek)et a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. házhoz szállítja. A Vállalkozó a fuvarozónak való átadás határidejéért vállal felelősséget. A kiszállítás a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg. A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.. általában az átadást követő 1 munkanapon belül kiszállítja a csomagot.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja. Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérjen igazolást, de legalább kérje meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény vevőnél maradó példányát , amelyeket kérjük őrizzen meg. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához.

Elállás joga

A jelen ászf alapján a www.bettinstyle.hu weboldalon keresztül megrendelt termékek megvásárlásától a vevő tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A tizennégynapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik. A vevőnek kell tudnia igazolni a kézhezvétel napját, és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. Ebből a célból kérjük, vegye figyelembe a szállítási feltételeknél írtakat.

A vevő írásban, emailben elküldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a jelen ászf „Cégadatok” fejezetében rögzített email címre kell megküldeni a fenti határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát, a termék eredettanúsítványában szereplő kódszámot, illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontját. Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból a Vállalkozó nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre/vevőre/termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot nem tudja elfogadni.

Elállás esetén a vevő köteles, a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásba, amelyben az ő részére kézbesítve lett), ajánlott küldeményként visszaküldeni a Vállalkozó részére a kérdéses termékeket. A visszaküldés költségeit a vevő viseli. Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat kézhezvételét követő legfeljebb 30 napon belül a Vállalkozó a vevő által a részére kifizetett összeget visszatéríti a vevőnek, feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta. A Vállalkozó jogosult levonni a visszatérítendő összegből a visszaküldött termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának értékét.

Szavatosság

Amennyiben a webshopban megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy a Vállalkozó köteles a vevő szavatossági igényét teljesíteni.

A Vállalkozó csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. Ha a hiba a termék vásárlását követő 6 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, kivéve, ha a Vállalkozó az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Amennyiben a hiba a vásárlást követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. A Vállalkozó csak ebben az esetben köteles a szavatossági igényt teljesíteni. A Vállalkozó a szerelékeknek az alumíniumra való ragasztásának tartósságáért, a 1 év szavatossági időt vállal. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ennek összefoglalóját megtalálják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)

A szerelékek tartós és időtálló ragasztóval vannak a fémhez erősítve. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a ragasztó elenged. Ebben az esetben a hibás terméket kijavítjuk. Szavatossági igény érvényesítésére, azaz a termék kijavítására csak a webshopban vásárolt termék esetén van mód.

A kávékapszulák színének kopása nem számít hibának. Hatása autentikus jelleget kölcsönöz az ékszernek, amely a design része.

A hibás termék kijavítása céljából kérjük, hogy küldjék meg részünkre a hibás terméket, továbbá a számla beazonosításához szükséges adatokat (név, cím). Amennyiben a kijavításra visszaküldött termékről nem egyértelmű, hogy az Bettinstyle termék, úgy a Vállalkozó nem köteles a szavatossági igényt teljesíteni.
Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Abban az esetben, ha a vevő ezt nem tudja bizonyítani, úgy a Vállalkozó nem köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.

A Vállalkozó nem köteles a kicserélésre, amennyiben visszaküldött szerelék állapota alapján egyértelműen igazolható, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat miatt lett hibás (például a szerelék jelentősen össze van nyomódva, amelyből arra lehet következtetni, hogy erős ütés érte).

Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan a Vállalkozó nem tartozik szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a vevőt tájékoztatja és a terméket a vevő költségére utánvéttel postázza vissza a vevőnek. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) a Vállalkozót terhelik.

Panaszügyintézés helye, módja

Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

    • 9024 Győr Cuha u. 40. fsz. 4.

    • emailben: koteszbeata@gmail.com

    • telefonon: 06 70/363-6500– munkanapon 8-16 óra között

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:

– megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;

– jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatalal, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);

– elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);
– a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

– az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

Társaságunk tevékenységének ellenőrzésére nézve az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége. Bővebb információt a www.nfh.hu weboldalon talál.

A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.